2016. július 5., kedd

2. fejezet - 2016. 03. 26.

Brigi 

- Naaa, gyere el velem a mai meccsre! - noszogat Zsófi én pedig unottan eszem a reggelimet. 
- Ma edzésem van - mondom. 
- De az nem tart el hatig! Kérleeeek. - Már a karomat húzkodja, mint egy kisgyerek aki cukrot akar. Nagyot sóhajtok majd az ötéves értelmi szinttel rendelkező unokatesómra nézek.
- Elkísérsz edzésre aztán mehetünk - mondom majd lehunyom a szemem, miközben ő ugrálva ölelget. - Viszont van egy kikötésem.
- Bármit megteszek - mondja vigyorogva. 
- Nem hozol össze senkivel - szólalok meg. Zsófi lebiggyeszti az ajkait majd megvonja a vállát.
- Hát jó - sóhajtja. - De legalább eljössz. És ha Balázs kérdezget rólad akkor mit mondjak? 
A Balázs névre felpillantok.
- Miért kérdezgetne rólam? 
- Mert bejössz neki. 
Hangosan felnevetek.
- Ja, szerintem se - mondom majd a mosogatóba teszem a tányéromat. 

Később, az edzés után elindulunk Zsófi vezetésével a pesti standionok egyikébe, ahol a mai meccs zajlani fog. 
- Na, meg is érkeztünk - szólal meg Zsófi majd kiszállunk a kocsiból. Átvetem a vállamon a táskámat és elindulunk a jegyszedő felé ahol fizetünk és belépünk a hatalmas stadionba ahol már gyülekeznek az emberek. Zsófival az öltözők felé vesszük az irányt és rövid találgatás után megtaláljuk a fiukét. Az unokatesóm benyit én pedig feszengve lépek be utána. A teremben 23 férfi van, mind félig meztelen és egyszerre kapják az ajtó felé a fejüket amikor belépünk. Zsófi csókkal köszönti Ádit majd beszélgetésbe kezdenek. Én a körmömet piszkálgatva állok mellettük míg meg nem pillantok egy ismerős kobakot. Balázs egy szál alsóban áll az egyik sor szekrénynél és engem néz. Végignézek rajta, majd ahelyett, hogy elájulnék egy izmos, vonzó testtől inkább undorra húzom az orromat. Azt mondtam, hogy nem kedvelem - pedig ő a második kedvenc játékosom -, akkor tegyek is úgy. 
Dzsudzsák felkapja a pólóját majd a nadrágját is és cipőjével a kezében megy el mellettem. egy pillanatra megáll, rám néz majd megszólal.
- Még mindig nem kedvelsz? - kérdezi én pedig nem nézek rá. Magamban elmosolyodok, amikor hallom, hogy sóhajt egyet. Egy másik fiúval kezdek szemezni, aki kedvesen mosolyog vissza rám.
- Nem - mondom Balázsnak címezve, miközben végig azt a másik fiút nézem akinek a mezén a Kádár név és a négyes szám virít. A mellettem álló fiú nem szól semmit, csak kimegy az öltözőből, én pedig érzem, ahogy elönt a büszkeség. Kádár mellém lép majd megszólít.
- Szia - köszön én pedig kivetve a hálómat nézek rá. - Tamás vagyok.
- Pont mint az öcsém - mondom mosolyogva miközben kisétálunk a teremből. 
- És mi a te neved? - kérdezi a srác, aki testét érdekes tetoválások díszítik. Végignézek a karján majd a szemeibe pillantok, amik gyönyörű égszínkék színben csillognak. A válaszomat várja én pedig mint egy hülye liba itt stírölöm. 
- Én? Én Brigi vagyok - nyújtom a kezemet. Halványan mosolyogva szájához emeli a kezemet majd csókot nyom rá. Elpirulok?! El hát. 
- Mennem kell. De a meccs után elmehetnénk valahová - mondja. 
- Rendben, ezer örömmel. - Nem tudom miért mondok neki igent, de biztos nem azért, hogy idegesítsem azt a szőkét aki a pálya bejáratánál áll és az edzővel beszélget. Egy pillanatig nézem, elgondolkodva rajta. A labdát a lábán egyensúlyozva tartja miközben bőszen bólogatva beszélget Storck-kal. 

Az első félidőben kapunk egy gólt a horvátok egyik kimondhatatlan nevű játékosától, majd a spori lefújja ezt a menetet. A fiúk lepacsiznak az ellenféllel majd lesétálnak a pályáról. 
- Gyere - Zsófi felhúz majd együtt megyünk le a folyosóra. 
- Tomi intett neked, láttad? - néz rám csillogó szemekkel az unokatesóm akit most már meg kell arról kérdezzek, hogy milyen drogokat szed amiktől ennyire csillognak a szemei. 
- Kádár? Ja, hát, ő jó fej - bólogatok miközben megcsörren a telefonom. A messenger jelez, hogy üzenetet kaptam és egy jelölést: Kádár Tamás ismerősnek jelölt. Kádár Tamás üzenetet küldött a messenger segítségével. Elmosolyodok majd megállok és hagyom, hogy Zsófi eltűnjön a tömegben.

Kádár Tamás üzenete:
Tetszett a meccs? :)
Hegyvégi Brigi üzenete:
Igen, elég jó volt. :)
Kádár Tamás üzenete:
Akkor meccs után kaja? Vagy mihez lenne kedved?
Hegyvégi Brigi üzenete:
Majd meglátjuk. De neked most nem a kapitányra kellene figyelned? :0
Kádár Tamás üzenete: 
Hát öööö, jó lebuktam. De tudnom kell, hogy számíthatok rád a meccs után. 
Hegyvégi Brigi üzenete:
Majd még megbeszéljük. Hajrá a második félidőben! 
Kádár Tamás üzenete:
Szurkolj 

Visszaírok egy "szmájlit" majd elteszem a telefonomat. A magyar válogatott öltözőjéből kilépnek a fiúk én pedig elsétálok egy csapat beszélgető kislány mellett, akik Dzsudzsák seggéről beszélgetnek. Minden focistának jó segge van, ez a... szóval, Balázs semmivel nem különbözik a többiektől. Jó... talán tényleg szépek a szemei, és mondjuk elég emberi a kinézete. De akkor is. Ebből már nem jövök ki jó, igaz?
A folyosón velem szemben hirtelen megáll egy fiú. Felpillantok rá, majd unott arcra váltva nézek gyönyörű kék szemibe.
- Jó volt a meccs első fele. De nem rúgtál még gólt - mondom felvont szemöldökkel. 
Ő mélyen a szemembe nézve válaszol.
-  Majd a második félidőben - feleli. Halkan felnevetek. - Fogadjunk.
Egy pillanatig elgondolkodva nézem majd kinyújtom a kezem. Ha fogadásról van szó, akkor mindig én nyerek. És most is így lesz. A kezemhez és, kissé megszorítja, nem engedve el a tekintetemet.
- Ha rúgok egy gólt a horvátoknak akkor eljössz velem moziba. Vagy kajálni. Vagy ilyesmi.
- Rendben. Remélem nem rúgsz egy gólt se - mondom vigyorogva majd elindulok. Érzem a pillantását magamon, szinte lyukat éget a hátamba és egy kicsit lejjebb is. Az ajtóban Tomi áll, engem vár én pedig mosolyogva sétálok hozzá.
- Szurkolok - mondom majd végigsimítok a kezén amit megannyi furcsa motívum díszít. Tomi mosolyogva biccent majd elindul kifele mert kezdődik a második félidő. 

A második félidőben jobban izgulok mint eddig. Be kell vallanom, nem azért szorítok, hogy Balázs ne rúgjon gólt. Akarom, hogy berúgja azt a rohadt gólt, majd amikor a 79. percben a labda a kapuban van, Balázs pedig vigyorogva öleli át a barátait én is felugrok egy pillanatra. Boldogan tapsolok, majd amikor Dzsudzsi felém fordul és kitárja a karjait nem tudom visszafogni magam: elmosolyodok. 
Szalai Ádám és Korhut Misi is kap egy sárgát, majd elérkezünk a meccs végéhez. Felszabadultan mosolyogva sétálnak le a fiúk a pályáról, a magyarok is és a horvátok is boldogan tapsolják meg őket. 
Később kint állunk és Ádit várjuk Zsófival, én pedig Tomit, akivel megbeszéljük a holnapi reggelit amit együtt fogunk tölteni majd puszival elköszön és hazamegy. Letörölhetetlen mosollyal az arcomon nézek Balázsra, aki kilép az öltözőből és körülnéz. A tekintete megakad rajtam és szétnyílnak az ajkai. Nem mozdul, csak néz, én pedig egyáltalán nem érzem magam kényelmetlenül. Elvigyorodik én pedig felmutatom neki a középső ujjamat, csak a rend kedvéért. Nevetve sétál hozzánk.
- Nagyon kemény vagy - mondja vigyorogva. 
- Hova akarsz menni? 
Az órájára néz.
- Holnap elmehetnénk megnézni valami jó filmet. Régen voltam már moziban. 
Felnevetek, gondolva, hogy majd valami jó horrort nézünk és bepisil rajta, de aztán támad egy másik ötletem. Közelebb hajolok hozzá, ajkaink már csak pár centikre vannak egymástól én pedig most érzem magam fesztelenül. 
- Remélem valami jó nyálas filmet vetítenek. Látni akarlak sírni - suttogom a fülébe ő pedig oldalra pillant így már majdnem összeérnek az arcaink. 
- Én meg látni akarlak meztelenül - mondja és elvigyorodik. - Melyikünknek teljesül hamarabb a kívánsága?
Zsófi vigyorogva figyel minket, miközben Ádi is megérkezik közénk. Elhajolok Balázstól és összeszorítom a számat. A francba, tudja mivel vágjon vissza. Sőt, még a hideg is kirázott a suttogásától. De megrázom magam és visszaszólok.
- Hamarabb fogsz te sírni, mint ahogy én kilépek a bugyimból.
És elsétálok mellette, felemelt fejekkel, ahogy egy igazi nő teszi, akit SENKI nem tud megsemmisíteni. Még egy Dzsudzsák Balázs féle félisten se. Főleg ő nem. 

6 megjegyzés:

  1. Ahhh!😍😍
    "Még egy Dzsudzsák Balázs nevű félisten sem!"
    Mekkora igazság!😍
    Mármint, Dzsudzsi egy félisten, ez tény és való!😍😍
    Nagyon siess a következő résszel!😍💕

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dzsudzsi egy egész isten, csak az nem hangzik olyan jól :D
      Igen:)
      Szombaton érkezik:)
      -Bri

      Törlés
  2. Hű.
    Először is: helló.
    Másodszor: amióta képbe jöttek a focis blogok,elkezdtem blogokat olvasni.
    Harmadszor: ez a második blog, amire fel is fogok iratkozni.
    Hű. HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ.
    Hát mi ez, kérem szépen. A vége felé teljes görcsbe állt a hasam, alig tudtam tovább olvasni, annyira izgatott lettem.
    Tetszik, sőt. Várom a következő részeket.^^
    Ciara ××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :)
      Nagyon örülök, hogy tetszik :)
      Igazából remélem nem ez lesz az egyetlen rész amitől majd görcsbe fog állni a gyomrod, és a többieké.
      Szombaton új rész! :)
      -Bri

      Törlés
  3. Na megint meg leptel dragaja :D huha mondom ez igen xdd most mar egyre kivancsibb vagyok mit hozol ki belole <3

    VálaszTörlés